Recenze (121)
Agrometal - Narozeniny (2023) (epizoda)
No a tady bych to ukončil.. Neskutečná srágora. Prima to stejně každou chvilou pošle na jinej její kanál,protože na tohle budou koukat lidi s lobotomii...
Like House (2021) (pořad)
Co to Prima zase vymyslela? Tohle je nehorázná pitchovina!
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak tohle byla jen třešnička na DORTU. Vidět všechny v jednom filmu bylo fascinující!
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Při sledováni pohádky jsem si myslel, že koukám na ty německý splašky... Fuj, fuj a ten dabing slováků tomu nasadil korunu... Jinak nádherná krajina a proto 1*
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Inu nebylo to hrozný ani uplně dobrý,myslim si že 3* si to zaslouží.
Jak se moří revizoři (2018)
NEherci Ulice a Ordinace spojte se!
Prostě obyčejné Vánoce (2018) (amatérský film)
Tak to byl hodně solidní úlet.
Štiky (2018) (pořad)
Bez komentáře.
A je to naše! (2017) (pořad)
Docela trapárna.
Já, Olga Hepnarová (2016)
"Já, Olga Hepnarová, oběť vaší bestiality, odsuzuji vás k trestu smrti přejetím a prohlašuji, že za můj život je x lidí málo."