Recenze (72)
Most (2011) (seriál)
Jeden z nejlépe provedených seriálů, který člověka opravdu pohltí. Škoda jen, že dánsko-švédce nárážky na akcenty obou pochopí jen rodilí mluvčí. Sama doufám, že postava Sagy Noren se ještě někde objeví.
Králova řeč (2010)
Colin Firth, Geoffrey Rush, Helena Bonham Carter - všichni tři by si Oskara zasloužili...
Lekce neslušného chování (2008)
Kristin Scott Thomas opravdu velmi dobře ztvárnila protivnou stárnoucí manželku, vždy okouzlujícího, Colina Firtha.
Oprávněné vraždy (2008)
3 hvezdy za Al Pacina, ale jinak je film na takove herce jao je Al Pacino a Robert de Niro dost slaby....
Výměna (2008)
Nejlepsi film Angeliny Jolie, nejpusobivejsi jsou zabery z blazince...
Brilantní plán (2007)
Uzasny vykon Michaela Caina, Demi Moore taktez... ja bych filmu nic nevytkla, takze plnych 5*
Chuck (2007) (seriál)
Když se člověk prokouše první sérií, která já z těch 4 nejslabší, tak seriál začne gradovat a zde platí, čím dál se člověk dostane, tím víc ho to zaujme....
Mr. Brooks (2007)
velmi slabé
Hlava nehlava (2006)
Musím uznat, že je zde tak 5 dobrých hlášek, u kterých se člověk musí smát, ale jinak..nic moc
Prázdniny (2006)
The Holiday, pro ty, kdo si chteji trochu oddechnout a videt neco mileho, bude tahle romaticka komedie prijemne stravena chvilka.