Recenze (16)
Vláda - Série 3 (2013) (série)
Odchod Svend-eho Åge-ho z parlamentu je ikonický. Skvelá séria , jediné čo mi chýbalo bolo málo Kaspera a možno priveľa zbytočného šaškovania v TV1 s novým programovým riadieľom. 4 sériu údajne môžeme očakávať v 2022 takže už teraz sa neviem dočkať. "Mennesket ved aldrig, hvilke valg der bliver hans sidste."
Vláda (2010) (seriál)
Dokonalé
Mladý Wallander (2020) (seriál)
Skvelé, jediné čo ma mrzelo že to nebolo vo švédštine ale v anglickom jazyku.
Outer Banks (2020) (seriál)
miestami moc dlhe
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Fajn koncept ale neskutocny bizarik
Vraždy ve Valhalle (2020) (seriál)
klasická severská detektívka jak má byť. super
Dracula (2020) (seriál)
cením Oravský hrad , a Bansko štiavnický hrad, Inak nuda
Muž s kinoaparátem (1929)
Toto nepozerať inak ako s perfektnout hudbou od The Cinematic Orchestra. Inak skvelá ukážka použitia montáže a celkovo Vertovho odkazu v praxi.
Wu-Tang: Americká sága (2019) (seriál)
super super super
Wu-Tang: Americká sága - Winter Warz (2019) (epizoda)
Ked si predstavim ze SP-1200 som kupil na bazare za 20e :D ale super , som zvedavy ze ako to bude pokracovat !