Recenze (34)
Maradona režie Kusturica (2008)
Jakožto názorově extrémní uživatel s 5 hvězdami komentujícími nedosáhnu přílišného pochopení u lidí, kteří se v bezpečí západních gaučů cítili ohroženi arcisebevědomým jihoamerickým duchem. Avšak zobrazení Maradonovy osoby prorostlé zbožným visionářstvým nelze bez všudypřítomné levicové agitace, jež zřejmě pár ideově nevrlých duší zastrašila individuální zpolitizovaností. O té by se dalo hovořit pouze účelovým vynětím kontroversních glosů, což by cenzurovalo a obožťovalo charakter Maradonův. Kusturica, jakožto potomek rudého východu byl možná jediný režisér možný udělat takto intimní snímek, neboť renomovaní západní dokumentaristé by se pouze naučili pár vyšperkovaných pohružek z Maradonova slovníku.
Johann Gregor Mendel - neustálá výzva (2009) (TV film)
Velice intenzivní dokument vznášející se nad šedí plitkosti průměru.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Podmanivý psychotik. Hrdina pro srdce američanů. Podprůměrný iluzionista + omamující herec = průměrný mág
Evropa (1991)
On the count to ten you will irreversibly change. As I say ten you will diverge.
Počátek (2010)
Komentář jsem zanechal na třetí úrovní snění ve formě věčně poletujícího čínského přáníčka. Možná proletí i kolem vás.
Moon (2009)
I přes slabší začátek a některé fyzikální nesrovnalosti dávám 5 hvězd. Důvodem buď nadmíru kvalitně zpracované neotřelé a aktuální téma. Navíc se ten pojizdný počítačový smajlík podobá očičkem HALovi :)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Realita je nejstrašnější všech můr.
Muž z Acapulca (1973)
Na samém vortexu absurdity profrčí služebná s vysavačem a osvětlí vše novými barvami. Ty nejsou zdaleka tak křiklavé a pompézní, ale o to příjemnější. Nevěřil bych, že z hnisavého palce a odejmutí dolní končetiny našeho super-hyper-agenta budu mít takovou potěchu. Opak je ale pravdou. JES! NOU! JES!
RoboCop (1987)
"Mind if I zip this up?"
Tajemství mrtvých mužů (2002) (seriál)
Jiná stránky takřka stejného The clash of warriors, ale opět výborně pojatá a podaná.