Recenze (163)
Nic než pravda (2008)
Zajímavý téma, ale filmu schází spád.
Čtyřicítka na krku (2012)
Tak tohle byl zatím nejhorší film od Apatowa co jsem viděl, a to se mi jeho filmy celkem líbí, některé z nich dokonce dost. Tady mi přišlo, že nefunguje vůbec nic- Paul Rudd, kterej mě většinu času akorát sral, nesmyslně dlouhá stopáž a spousta uřvanejch, nebo nechutnejch scén, který můžou pobavit snad pouze úplnýho idiota. Tohle mě fakt úplně minulo, pouze jsem vyhlížel konec filmu, kterej, ale celkový dojem nijak nevylepšil. Never again!!
Muži v naději (2011)
Není to úplně špatnej film, ze začátku se mi to celkem i líbilo, jenom mě pak trochu zaskočila situace kolem Stašové, to jsem fakt nečekal a přišlo mi, že se to do toho filmu vůbec nehodí. Není to nic kvůli čemu by člověk psal domu, ale ani vás to nijak neurazí, takovej film na nedělní odpoledne..
Slepota (2008)
Zajímavě zpracované téma soužití skupiny lidí v krizové situaci, místy mě až mrazilo. Mark Ruffalo super, Julianne Moore už méně, moc jí nemusím, navíc jsem se nemohl zbavit pocitu, že její role nebyla napsaná úplně šťastně, jelikož její "výhoda" se dala určitě využít lépa a hlavně rychleji. Ale koukat se na to určitě dalo, potěšilo poměrně velké zastoupení známých tváří.
Šťastná čísla (2000)
Je to spíše na dvě hvězdy, až tak špatný to není, ale mě prostě mrzí ten nevyužitej potenciál, protože herecké obsazení je poměrně slušný, tudíž se nemůžu zbavit dojmu, že z tohohle se dalo vytěžit víc..
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (pořad)
Zdenda dobrý, ale Kostková mě srala už během prvních 2 minut jejího "účinkování". Jinak jak již psali ostatní, naprosto zbytečný koncept mozaiky internetových kuchtíků, který se naprosto minul účinkem. V pohodě byli hokejisti, méně už mě bavila vnučka vařící pro babičku, o které ve finále Zdenda prohlásil, že "je šťastná jako prase":-)
Týden bez závazků (2011)
Vím, že je to celkem stupidita, Jason Sudeikis mi tam vůbec nesedl, ale i tak mě to docela dobře pobavilo (párkrát jsem se naplno zasmál), což je víc než jsem očekával:-)
Proces (1962)
Stejným způsobem jakým se mi nelíbila knížka, se mi nelíbil i film. Postupně se to zvrhlo až v nesnesitelnou nudu, konec byl doslova vysvobozením..
Ostrov (1980)
Nebýt závěrečné scény s gatlingem bylo by hodnocení ještě horší.
Nepřemožitelný (2006)
Podobny sportovni pohadky mam proste rad, celkem snadno me dokazou dojmout. Marky Mark zde hraje mozna az prilis kladneho hrdinu, ale na kvalite filmu to neubira. "Vitezove a porazeni" jsou o tridu lepsi, ale tohle rozhodne neurazi a neni ani nutne byt fandou americkeho fotbalu.