Poslední recenze (3 521)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Přesto, že se nepovažuju za velkého fandu těchto seriálů, jsem si to přece jen pustil. Po Bratrstvu a Pacificu to byla tak nějak povinnost. Děj se zaměřuje na posádky amerických bombardérů, které za 2. světové války startovaly z Anglie. Je nám představeno pár hlavních postav, ke kterým si poměrně snadno vytvoříme pouto. Ani tito piloti to za války neměli jednoduché a každý let mohl být jejich poslední. Hodně mě to baví. Další zásah pro Apple TV. Nakonec se osudy našich postav uzavřou a my vidíme konec války. Ke konci je to celkem síla... "Vsadím se o dva dolary."
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Pěkný dokument z posledních let divadla Járy Cimrmana. Poskytuje nám pohled do zákulisí herců a další podrobnosti. Herecké obsazení se stále obměňuje a člověku až slza ukápne, když si uvědomí, kolik herců z původní sestavy už není mezi námi...
Wonka (2023)
Timothée Chalamet mě neustále překvapuje. Vybírá si dobré role a je vážně všestranný. Tato role se opravdu těžko trumfuje, ale zhostil se toho slušně. Celou dobu se mu nedaří a všichni mu hází klacky pod nohy. Přitom si chce jen otevřít vlastní obchod s čokoládou. Potká partu podobných bláznů a vydá se do boje s místním čokoládovým kartelem. Je to dost písniček a tanečních vystoupení, takže to působí hodně pozitivně. Je to ale orientované spíš pro děti. Hodně se mi líbil Hugh Grant jako Umpalumpa, který do děje vždy vznesl trochu humoru se svou písní. Nevím ale, jestli tu má smysl nějaké pokračování. "Viděl jsem oranžového mužíčka."