Recenze (322)
Čarodějův učeň (1977)
Jako malý jsem se u této "pohádky" děsně bál, ale teď po mnoha letech už na mě bohužel tolik nezapůsobila. To ale nic neubírá na její děsivosti a velmi vydařeném zpracování.
Čas probuzení (1990)
Ale ne, tak jsem se na tento film těšil a bohužel přišlo mírné zklamání. Až moc je cítit snaha tvůrců vytvořit dojemnou atmosféru - což takhle nemuseli přehrávat, protože samotné téma je dostatečně citlivé. Poslední část filmu De Niro skutečně exceluje, ale celkově je film až moc umělý. Trochu jsem si připadal jako v nějakém snu, chybí více reality.
Čas zabíjet (1996)
Tak to ani náhodou!!! Na téma americké rasové nesnášenlivosti už byly natočeny mnohem vydařenější a přesvědčivější filmy než zrovna tento. Prakticky žádný z herců mě nepřesvědčil, spousta věcí mi přišla samoúčelných a klišovitých - trochu umělá romantická splácanina. Koukatelné to je, ale nezapomenutelné rozhodně ne. Ani závěrečná řeč Jakea Brigance (Matthew McConaughey) mě nikterak nedojala a nepřesvědčila - nepřišla mi upřímná. Nebo si snad někdo myslí, že by porota ve skutečnosti mohla rozhodnout jak ta filmová? P.S: nejsem právník
Čekání na světlo (1990)
Velmi velmi velmi příjemný a oddechový filmeček pro nenáročně strávený čas, třeba i v posteli.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Krásný úlet, viděl jsem to znovu po několika letech a bavil jsem se možná ještě víc než poprvé. Ten film neztrácí na bizardnosti a komičnosti. Opravdu dobrý lék na zlepšení nálady. Zvyšuji z původních **** na *****.
Černá labuť (2010)
Wau, dlouho se mnou nějaký film tak nezatočil. Skvělá Natalie, hudba, gradace příběhu. Seděl jsem v křesle jak přikovaný a nechal se úplně pohltit atmosférou. Kéž bych to mohl vidět ještě alespoň jednou poprvé.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Slušná, ale trochu nudná, spektakulární zábava, kterou kazí hlavně nepřehlednost a chaos. Nedokázal jsem se pořadně orientovat jak ve městě, tak mezi vojáky. A klasická role amerických zachránců a tentokrát krvežíznivých Somálců - povídka na pokračování. Už mě to začíná unavovat.
Čertův švagr (1984) (TV film)
Jiná verze známé pohádky, pro diváky možná méně zajímavá a výpravná, ale i tak krásná a kouzelná. Televizní inscenace pro mě nejsou zrovna tím nejoblíbenějším typem "filmové" tvorby. Někdy ale opravdu stačí málo k tomu, aby výsledek byl zdařilý a koukatelný.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Velké zklamání. Ale nemůžu dát míň hvězdiček, prostě nemůžuuuuuuuuuuuu
Český lev 2012 (2013) (pořad)
Budař je king!!!