Recenze (4 201)
Čas zabíjet (1996)
Vůbec nechápu, proč to muselo být tak zbytečně dlouhé - ke slavnému závěrečnému McConaugheyho monologu jsem se sice vyloženě nepronudil, ale žádnou extra šťávu ty předchozí dvě a půl hodiny taky zrovna neměly... Finální scéna nicméně stojí za to, a z Matthewa udělala ze dne na den hvězdu zaslouženě. [Amazon Prime]
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Já vim, že jste si předem četli, abyste o tom nic nečetli, a rovnou na to vyrazili, tak se hlavně prosimvás nesnažte predikovat děj, a očekávat nečekaný, protože... na to prostě stejně nebudete připravení 😃. Smál sem se, bavil sem se, bál sem se. Českej bizárek do každý rodiny. [Cinestar Anděl]
Bosch - Season 7 (2021) (série)
"Nemůžu to nechat jen tak..." BOSCH byl seriálem, který rostl spolu s divákem v tom smyslu, že jsme se v poslední sérii dostali postavám strašně hluboko pod kůži, a prožívali tak o to intenzivněji každé jejich zdánlivě niterné osobní rozhodnutí. Sedmá řada je potom výborným akčním rozloučením za tou zdaleka nejparádnější "Hollywood Homicide" patrolou v dějinách hraných příběhů, a zejm. její hlavní postava mi bude moc a moc chybět. Finále jsem oplakal i přesto - anebo spíš vlastně proto - že nekončí úplně vysněně. P.S. Vypadá to, že už pár let ztrácím každý rok jednu parádní TV show (začalo to s GoT, pak Homeland, teď Bosch, za rok Volejte Saulovi??), a celkem těžko se s tím vyrovnávám! [Amazon Prime]
Tiché místo: Část II (2020)
Za mě 97 minut napětí, užil jsem si to jak se sluší a patří v pořádné svalové křeči, a to v podstatě od začátku až do konce. Správnej infarktovej film! Šup sem s trojkou, a hned.
Morke (2005)
Celkem dobře vystavěné severské drama s jedním temným tajemstvím, které ale ke konci sráží bezbřehá naivita a vlastně i hloupost hlavní postavy. I jeden sebemenší kiks ve scénáři dokáže zazdít jinak slibné finále... [Netflix]
Rozhněvaný muž (2021)
Nevim, co mi tam k úplný dokonalosti chybělo, ale moc toho nebylo, a až se znovu podívám na poslední Zahlerovky, snad to najdu a dokážu popsat.
Jolt (2021)
Když se chceš 90 minut dívat (=slintat) na totálně hot Kate Beckinsale v pitomý kopírce CRANKu a Johna Wicka, která oběma zmíněnejm filmům nesahá ani po kotníky. [Amazon Prime]
Krvavě rudé nebe (2021)
Normálně bych se nad nápadem se spojením panic-room thrilleru a hororu rozplýval blahem, jenže pak jsem si vzpomněl na Finchera a Air Force One, a taky mi došlo, že s tou hororovou částí to tu taky není tak žhavý... lepší tři. [Netflix]
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Zůstaňte u jedničky a dvojky, tahle klišoidní retrospektivní blbina s nulovou atmosférou se totiž za kvalitní slasher rozhodně označit nedá. Škoda. Hodně unavený rozuzlení. [Netflix]
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Když si připomenu, co pro mě v roce 2011 znamenalo jméno Neil Burger, je mi trochu smutno. A teď ještě o to víc, že jsou noví Voyagers veskrze průměrnou sci-fi pohádkou, kombinující až příliš mnoho filmů, knih a her ze stejné žánrové škatulky...