Recenze (4 201)
Valerian a město tisíce planet (2017)
Jako nadosmrti infantilní fanoušek ryzích blockbusterů plných třeskuté akce a oku lahodících digitálních efektů musím pochopitelně konstatovat, že je megadrahý Valerian šíleně super. Dvě a půl hodiny odtržení od šedivé reality po boku Bessona, tvořícího "nový 5 Element", mi prostě dokonale uhraly, škoda jen nevýrazného konce (to nejlepší se děje v prvních 90-ti minutách). S povděkem kvituji také vedlejší postavu velitele, jehož morální přesvědčení a smysl pro zdravý důvtip otřásly mou ztracenou vírou v duchaplné charaktery ve filmových sci-fi vesmírech. Bombastickej space opera trip, kterej nakonec byla velká chyba v tom kině vynechat!
Pěstírna (2017) (seriál)
[Viděno jako celek] Drama, napětí, a ke konci i trochu střídmého horůrku v malém českém seriálovém zázraku. Je to fajn pocit, když našince během sledování tuzemských věcí nefackuje hanba, takže za mě rozhodně palec nahoru. Martina Huba chci jako šéfa.
Mučedníci (2008)
Brutální prasárna s pointou jak od Einsteina, to chceš. Nejoblíbenější film Jirky Kulhánka a Damona Lindelofa.
Semestr (2016) (seriál)
Hloubkový rozbor slastí i strastí novodobé internetové generace v 6x20-ti moderně střižených minutách. Síť jako Bůh.
Divoch (1953)
O umění přiznat chybu a poučit se z vlastních prešlapů... Svým způsobem roztomilá soft verze Sons of Anarchy, která má i po více než 60-ti letech co nabídnout a hlavně říci!
Ghoul (2015)
Po skvělém mysteriózním Karikovu románu Trhlina sem chytil slinu na podobnej filmovej zážitek... minimálně atmosférou. No a víc než těch 49 Kč bych za to fakt nedal. Trenažerovej konec celkem ucházející, jinak bída. Velká.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Akční špionážní drama plné studených barev, které svými neotřele agresivními režijními postupy nejednou zahřeje u srdce. Nálož jako prase! Smrtelně sexy Charlize, spousta držkovek a kopanců co skutečně fyzicky bolí, mrtě krvavých šrámů a prostřelených tepen, bombastická choreografie, víc než štědrá nálož kozenek, a k tomu navíc nejlepší akční scéna roku na jeden záběr. John Wick čučí.
Divoká karta (2015)
Statham jiný. Celkem dost jiný. Ne nutně špatný, nudný anebo nezajímavý, to vůbec ne. Drama fajn, akce super. Jenom na mě těch kamenných, smrtelně vážných ksichtů bylo prostě moc. Dovedu si to představit spíš jako výživný kraťas než plnohodnotný thriller.
Mimi šéf (2017)
Rozhodně jeden z těch lepších, zábavnějších animáků - a to nejen díky desítkám odkazů na celosvětově populární filmy jako Kick-Ass, Spider-Man, Toy Story, Indiana Jones apod. Oceňuji i více než časté pomrkávání na dospělou část publika v podobě sofistikovanějších fórů (letuška, management), které děcka prostě nemůžou pobrat. A z té krátké hororové vsuvky na začátku mrazilo i mě!
Wheelman (2017)
Původně jsem chtěl dát "jenom" tři s tím, že jsem něco velmi podobného viděl už několikrát předtím (Buried, Telefonní budka, Locke), ale to charisma Franka Grilla je naprosto neskutečný - takže teda přihazuju!