Recenze (4 201)
Vítejte v džungli (2003)
Vzniknout tento film o nějakých deset let dříve, určitě by nyní patřil k mým velkým oblíbencům. Jak ale člověk stárne, neznamená pro něj podobná akčně vtipná jízda s natvrdlými charaktery už tak moc.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Docela hovadina, až na solidní první půlhodinku. Arnold byl skvělý!
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Nebál jsem se zdaleka tolik, jako u starších břatříčků, a to moderní pozlátko snímku dle mého také příliš nepomohlo. Ale některé akční scény jsou udělané moc dobře.
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Další úžasná retrovzpomínka, kterou při sledování podobných filmů z mého mládí :-) nedokážu potlačit. Proto musí už automaticky postoupit na vyšší úroveň čtyř hvězdiček, hehe. Ne, vážně, tomuto filmu nemám z hlediska popcornové zábavy pro mladší co vytknout. A jako dospělý jsem se taky dobře zabavil, protože Arnold je v této roli kupodivu vážně vtipný...
Saw 3 (2006)
Zase o něco horší než jednička, ovšem opět průměrná zábava, která normálního fanouška hororu nemůže rozhodně urazit.
Saw 2 (2005)
Kdyby jen vše zůstalo u jednoho dílu... tak by jsme přišli o solidní hororové náhražky původního dílka.
Saw: Hra o přežití (2004)
Totální revoluce v hororovém žánru. Takto neuvěřitelně napínavý film od začátku do konce aby člověk v dnešní době vážně pohledal... no a konec tomu všemu nasazuje ne korunku, ale přímo obrovskou blyštivou Korunu.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Mutanti s pop-cornem útočí a je to zatracená zábava!
X-Men 2 (2003)
Druhý díl je o něco vyšperkovanější než jednička. Nápaditější akční scény tu jdou ruku v ruce s napínavým dějem a bombastickými efekty. Více prostoru nyní dostaly i ztrápené charaktery, i tak ale toto dílko nedosahuje kvalit druhého dílu pavoučího muže.
X-Men (2000)
Ani Spider-man jednička nemá na tuhle bezchybnou adaptaci komiksu. Singer je velmi nadaný režisér, a jeho dirigentská ručička dokázala dát šmrnc téměř všem scénám na plátně.