Recenze (1 939)
Hvězdné války podle Turka (1982)
Star Wars s hudbou Indiana Jones s neskutecne trapnymi triky, u kterych se proste clovek musi smat :_))
Láska rohatá (2009) (TV film)
Za Tanu Pauhofovou jedna navic :-))
Tango s komáry (2009)
Jen dalsi slovenska slabota, vyjma Pokoje v dusi se teto kinematografii opravdu nic posledni roky nepovedlo......
Rebelde (2004) (seriál)
ASPON PEKNY BABY :-))
Věčný žid (1940)
Demagogie se opravdu těžko hodnotí, při sledování tohoto "dokumentu" jsem si opět uvědomil sílu a zrůdnost fašistické propagandy........
Zažít Woodstock (2009)
Asi jsem trošku zaujatej vůči smažkám a bobrům :-))
2012 (2009)
Neskutecna megakravina, NAPROSTO BEZ NAPADU A K NEUVERENI, ale co bz taky clovek po Emmerichovi chtel.......
Samec (2009)
Kutcher je topornej jako vzdy, mel by se spise venovat D. Moore a hrani nechat tem talentovanejsim. Jinak prumer prumeru.
Lady XXL (2006)
Naprosta debilita s peknym prasatkem v hlavni roli........
Švejk v civilu (1927)
Noll a jeho trapna imitace Svejka, nikdy vice!!!!!!!!!!!!