Recenze (1 939)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
K tomuhle filmu se rad vracim - hlavne kvuli nadherne Andie.
Čtyři pokoje (1995)
Krome posledni povidky me ostatni zklamalo. Obzvlaste uchvatny vykon opet predvedla Madonna.
Pevnost Apačů v Bronxu (1981)
Nuda, nuda, nuda.
Forrest Gump (1994)
Tak co na to rict - proste dokonalost sama.
Navždy mladý (1992)
Gibsona mam dost rad, ale tento film me hodne zklamal - proste mi tu neco chybi.
Živelná pohroma (1999)
Dle kritik jsem cekal totalni slataninu, ale nakonec z toho byl docela pohodovej film (i kdyz plny klasickych americkych klise).
Černý Petr (1963)
Tak takovyhle filmy muzu - perfektni hlasky, skveli herci - co na tom, ze je to vlastne film o "nicem".
Střihoruký Edward (1990)
Prehnane sentimentalni.......
Ed TV (1999)
Tak tohle neni vubec spatny film, ale totalni neschopnost hlavniho hrdiny me nekolikrat malem prinutila nedodivat se. Ale jinak nadprumer v ramci zanru. Opravdu skoda az prehnane "naivity" hlavni postavy.