Recenze (6)
Undercover (2019) (seriál)
Klobouček před Reybrouck a Devos! Napínátko od začátku do konce. A jako bonus (potěšení oka ženy) - Tom Waes:-).
Malaria (2012)
Páni, i malá časová dotace dokáže zázraky! Skvělá animace a fantastický mluvený a hudební doprovod. To vše je umocněno tím nejzákladnějším a nejzásadnějším tématem našich životů - tématem smrti.
Kokuhaku (2010)
Po přečtení dějové linie jsem nejdříve razantně odmítla. Tak tenhle film z pozice matky malé holky nedám. Dala jsem a jsem ráda. Slzy tekly, ale stálo to za to. Příběh i zpracování jsou, no, jak to říci - inu Japonci!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tak ať už se konečně něco děje, zasténala jsem po pár minutách...Quentin diváky pekelně napíná, ale proč ne. Konec opravdu stojí za to!
Persepolis (2007)
Ano, ano, ano, a ještě jednou ano. Je to přesně ten typ snímku, co v lidech (kteří mají alespoň trochu citu,soucitu, porozumění) vyvolá pocit vděčnosti za každé nové ráno v naší klidné zemi. Rebelství zdar!!!
Hastrman (2018)
Tenhle film mě opět utvrdil v tom, že je lepší nemít žádná očekávání. Že se jedná o Havelkův režijní debut mě neodradilo neboť Karel Dobrý mi byl dostatečnou zárukou předpokládané kvality. A ejhle. Ano, poetičnost krajiny mě dojala, horší to bylo s příběhem. Námět skvělý, nicméně slabost a vášeň Hastrmana pro Katynku bych více rozvedla. Konec příběhu mi z nepochopení prohloubil na čele vrásku.