Recenze (466)
Půlnoční dítě (2016)
Začátek vypadal celkem zajímavě. Ale zhruba po asi 1/3 se to překlopí v naprosto nesnesitelnou nudu. Vlastně v okamžiku kdy se na scéně objeví Dunstová (po pravdě tohle je i můj problém jelikož ji vážně nesnáším). Problém je v tom, že scénář je příšerně předvídatelný a navíc to naprosto nefunguje po emocionální stránce. Postavy jsou vám ukradené, děj je vám ukradený a mytologie stejně tak. Poslední cca 30 minut je navíc strašně nastavovaná kaše. Kdyby tenhle film měl na starosti někdo schopný dalo se z toho vytěžit mnohem, ale mnohem víc. Zvlášť s ohledem na obsazení. 30%
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Filmová definice slova eklektismus. Nezávazná zábava ale nic hlubšího v tom nehledejte. 65%
The Nostalgia Critic (2008) (seriál)
Zuul Motafaka Zuul ! je to hrozná blbost ale je to trefné 75%
Kauzy Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Demagogie Jaromíra "komentátora, řiditele, herce, novináře, investigativce, glosátora, a hlavně regulovčíka leteckého provozu" Soukupa.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Čistá zábava.Je to hrozná blbost. Ale funguje to. Člověk u toho má takový ten přihlouplý úsměv a čeká co se bude dít dál. 75%
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Nejhorší je když seriál nemá naprosto co říct a říká to 15 dílů. A výsledek je pak stejné prázdno jako nové star wars. Nesympatické postavy. Neoriginální zápletky (viz celá linka s gildovním navigátorem závislým na melanži. pardon spore drive). Po pár dílech jsem se zeptal sám sebe. Zajímá mě co se stane dál ? Záleží mi na některé z postav ? Jsou vesmírné bitvy zajímavé ? Jsou zápletky originální nebo přinášejí nějakou zajímavou myšlenku ? Mám rád hlavní hrdinku či je mi alespoň trochu sympatická ? Přinutil mě seriál alespoň trochu k zamyšlení ? Má seriál nějaké scény které bych si zapamatoval ? A když jsem si na toto odpověděl ve všech případech ne byl jsem nucen dát odpad! bohužel. Kde je objevování nových světů, nových civilizací, kde jsou slovy Q unknown posibilities of existence ? Jen prázdno a akční scény. Star trek pro nepřiliš bystré teenagery. 10%
The Cloverfield Paradox (2018)
Velké WTF. Ale potenciál to mělo. 20% P.S. Bacha na kaiju.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Mám hodně rád když je výborný nápad využit a rozvíjen. A tohle přesně black mirror dělá. Zatím jsem shlédnul první dvě série a seriál začíná zostra hned prvním dílem a z mého pohledu vrcholí tím posledním nejlepším. Z druhé série je pak nejlepší lovná zvěř. A díl 3.00 je zatím vrcholem. 90%
Liga spravedlnosti (2017)
Tohle není liga tohle totiž není ani divize dokonce ani okresní přebor. 10%
Thor: Ragnarok (2017)
V podstatě je tohle odklon on těžkopádných Avangerů k GOG a člověk to prostě bere jako zábavu. Spousta skvělých vizuálních nápadů skvěle odvede pozornost od toho, že je to strašlivě přeplácané jako celý marvelovský svět. A stále je to lepší než kterýkoliv film od DC. 70%