Poslední recenze (25)
Gulliverovy cesty (2010)
Chvíli jsem přemýšlel, jestli by film nezískal alespoň jednu *, kdybych ho neviděl v dabingu ale v originále...a ne, nezískal...
Hon na čarodějnice (2011)
Na očekávané béčko docela chytlavé a dobře koukatelné. Pokud by si tvůrci s posledníma 10 minutama filmu nevytřeli zadek a nehodili je do kanálu, mohl ode mě Cage a spol. schytat i hvězdu navíc. I když teda kopou historii mezi nohy s rozběhem, ale u tohohle žánrového zařazení bych na to vůbec nebral zřetel... :-)
Piraňa 3D (2010)
40% filmu akce, ohlodaní lidi, krev a různá klišé...60% filmu nahaté teenky. Pro mě tím pádem o 60% lepší, než předchozí díly :-). Občas vtipné, "lehce" stupidní, ale už kvůli té spoustě volně pobíhajícího hospodářského zvířectva na plátně bylo na co koukat...tedy 3*...(dámské osazenstvo sálu nechť * nebo ** odečte :-) )