Recenze (367)
Creepshow III (2006)
Je to opět v tom samém duchu jako předešlé díly, zlehka potrhlé, komické a nechutné. Velice připomělo z 1. serie příběh o dědečkovi, který chtěl svůj dort :-)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pokud má někdo potřebu seriozního pohledu na historická fakta o Da Vinci, tak tento seriál velkým obloukem obejde. V tomto případě jde jen o průměrné dobrodrůžo. V průběhu se ocitají v seríálu opravdové postavy z této doby, ale vše je jen pro to, aby si je autor ničemně přispůsobil svému přihlouplému účelu.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Od začátku velký růžovobleděmodrý kravatový sliz.
Pokoj (2003)
neuvěřitelné :-)
Noční mora (1994) (TV film)
Nehodnotím pohádku, ale jako výchovné pojednání o pozitivním přístupu k alkoholu a juchání při cimbálu.
Přízraky v Benátkách (2023)
Hercule Poirot v trochu přijatelné, ne tak slizké podobě jako s David Suchet.
Medicejové (2016) (seriál)
Zajímavé je, že po tom všem lidstvo stále existuje :-)
Případ mrtvého muže (1974)
Věřím, že milovníci estébáků musí býti nadšeni ...
Strašidelný dům (2023)
Nějak mě ti opálení nesednou ... a ten malý tmavý na mě působil tak, že jsem málem zemřel štítivostí.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Perfektní "scifárna" dle mého lepší než N°1. Je znepokojivé, že v recenzích nejsou místní ruští švábi nadšení z celosvětového míru, který z filmu přímo tryská :-)