Recenze (11)
Yoga Hosers (2016)
Čekal jsem to mnohem horší, takže nakonec jsem se docela dobře bavil...
Laciný detektiv (1978)
Krásné!
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Po velmi zábavném předchozím díle je to veliké zklamání :/
Příšerákovi (2017)
Animovaný příběh milfky v krizi středního věku se spoustou zbytečných odboček, které zdržují od rozuzlení, zda se oddá fešnému Drákulovi, nebo se smíří s životem po boku nudného a neustále prdícího otce svých otravných dětí. Takový prequel Zoufalých manželek
Avengers: Age of Ultron (2015)
že to bude až tak velká nuda, to jsem nečekal...
Vlna zločinu (1985)
Sledoval jsem to až po půlnoci, tak si nejsem jistý, jestli se mi to náhodou nezdálo.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Film, který musí tak urputně vysvětlovat sám sebe a přitom je tak předvídatelný, je jako bicykl, který si zakoupíte, abyste ho mohli nosit na zádech v batohu.
Hotel New Hampshire (1984)
Fantastická kniha by si možná zasloužila lepší zpracování, byť toto je velmi slušné. Otázkou je, zda je to vůbec možné natočit takovou knihu lépe a lze-li vůbec srovnávat.
Chaplin (1992)
Naprosto skvělý Robert Downey jr.
Říše slunce (1987)
Úchvatná kniha (J.G.Ballard), výborný film.