Recenze (430)
Everest (2015)
Špička v oblasti horozeleckých filmů. Strhující podívaná v kině i ve formátu 2D, parádní kamera, emoce, úžasné a zrádné nepálské velehory. Navíc mě překvapilo, že to nebylo přehnané, žádné sci-fi nadlidské výkony, možná za to mohla koprodukce Amíků s Brity a Indy. Člověku se mráz, sníh a vichr vryje při sledování tohoto filmu téměř pod kůži. Na druhou stranu vím, že nikdy bych se tohoto adrenalinu osobně neúčastnil, nejen z důvodu finančního, kdy expedice v roce 1996 vyšla na osobu pro našince astronomických 65 tisíc dolarů, kdy jeden z hrdinů nejen ža tuto sumu na vrchol nevystoupal, ale ještě po omrzlinách přišel o ruce a nos. Ale přežil, a to se všem z této expedice nepodařilo...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Výborný rodinný sci-fi komediální seriál, česká špička ve spolupráci se zahraniční koproducí. Vtipné, spousta dobrých herců, jeden z nejlepších českých seriálů všech dob, který nenudí i při několikátém sledování.
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Povedený seriál s dobrým hereckým obsazením, který jistě patří k tomu nejlepšímu v oblasti seriálové české tvorby. Dílo, které s přestávkou můžete sledovat za život několikrát...Helenka Růžičková tentokrát i v dramatičtější své roli...
Pan Tau (1988)
Tak tohle už nebylo ono, nastavování povedeného nerovná se vždy úplně to samé. 2 a 1/2 hvězdy.
Pan Tau (1971) (seriál)
Nostalgie, kus dětství a na svou dobu i pěkná výprava tohoto koprodukčního seriálu. Jeden z mých oblíbených dětských hrdinů. Mít tu buřinu byl sen mnoha dětí :-)
Líbánky (2013)
Sotva průměrné drama od hvězdného Hřebejka. Nevinnost v tomto případě, která filmu volně předcházela, byla o třídu lepší. Místy ploché, což vygradovalo v nicneříkající konec...
Reportér (2012)
Nebyl to špatný thriller - drama, které z jižanské ospalosti krvavě vygradovalo, přesto se stopáž 107 min. ve své ospalosti ukazuje jako zbytečně dlouhá, půlhodina by se dala bez problémů oddělit. Příjemné hlavní herecké duo Conaughey - Kidman.
Mučedníci (2008)
Začátek zajímavý, posléze hodně divně se vyvíjející hororové drama. Divné, zvláštní, neuchopitelné.
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Na počítači jsem denně, v práci obsluhuji 4 monitory najednou, přesto mě tyto životopisné filmy o původcích programů a PC moc nebaví, pro mě nic extra, lehce nudící film. Možná IT technikům srdce zaplesalo...
Prázdniny pro psa (1980)
Opět výborná dětská příležitost pro Tomáše Holého, za normalizace asi nebylo v jeho věku větší herecké hvězdy. Pohodová rodinná komedie.