Recenze (280)
Predátor: Evoluce (2018)
Je to moderní, svižná podívaná, ale my "starší", kteří vyrostli na Predátorovi na VHS s rychlodabingem budeme asi trochu zklamaní.....
O chudém královstvíčku (1979) (TV film)
Vtipná pohádka s brutálním drakem..... 😂
Lesní rituál (2017)
Kdo se bojí, nesmí do lesa !!! Vcelku atmosférická podívaná s lehce nedotažených koncem.
Svět podle Daliborka (2017)
Tak snad jednu za hudbu, jinak to bylo strašný!! Nebo spíš strašidelný.....
Proč právě on? (2016)
Už dlouho jsem se tak nepobavil !!! I když to nebylo 100% musím dát plný počet ...
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
Po zhlédnutí In nomine patris s Viktorem Preissem v roli faráře Toufara jsem musel ze zajímavosti zkoknout tuhle obludnost. Tragický osud pana Toufara je jen další smutnou ukázkou čeho byli komunisti (hlavně v 50 letech) schopni …
Sedmilhářky - Dostaneš, co potřebuješ (2017) (epizoda)
Skvělý závěr a vůbec poslední díl !! Takhle má vypadat rozumně zakončená série. V poslední době to tvůrci nějak zapomněli, zdá se mi :) Jinak celkově skvělá Reese a Nicole
Labyrint - Epizoda 4 (2017) (epizoda)
Uff, začínám se bát ! Ta dějová linka s lobbistou se rozjíždí v naprostou hovadinu !
Muž jménem Ove (2015)
Ja. Detta är exakt varför jag älskar svensk film.
Spravedlnost (2017) (seriál)
V posledním dílu se posralo úplně všechno a celou minisérii spláchlo do hajzlu. Po dva díly jsem se snažil fandit Ondrovi Vetchýmu, ale v posledním dílu z něho scénáristi udělali takovýho troubu , že se na to skoro nedalo dívat. A samotný závěr, to je kapitola sama o sobě. Ach jo !