Recenze (280)
Před vraždou (2022) (seriál)
Dementní a nesmyslné chování všech postav v čele s nesnesitelnou vikářovou starou. V podstatě mě to sralo celou dobu.Jediný světlý moment byl, když přijel náklaďák......i konec stál za hovno !!!
Případy 1. oddělení - Smolař (2022) (epizoda)
tak jsme se minule namlsali, (Romeo a Julie) byl jeden s nejlepších dílů , tak Smolař patřil naopak k těm slabším.....
Thor: Láska jako hrom (2022)
Tak to se nepovedlo ! Jedna hvězda za tlustýho Zeuse.........
Vegani a jelita (2021) (seriál)
Taková hodně ujetá hovadina z Brna . Párkrát jsem se i zasmál a Brno je prostě moje město .....
Listopadová romance (2001)
Nefunkční romantika s nelogickým začátkem a nijakým koncem. Fakt divný.....
Čas (2021) (seriál)
To nejlepší na konec ! V kategorii minisérií největší pecka co jsem v roce 2021 viděl. Herecky nadstandardní Sean Bean, Stephen Graham není vůbec pozadu. Paráda ...👍
Čtvrtý druh (2009)
Tak to se opravdu moc nepovedlo a dle obsahu skutečné záběry nežeru ani náhodou !! Když k tomu přidám špatnou režii a mizerný herecký výkony, výsledek je jedna hvězda za „herecký výkon“ pana režiséra. Jak to vlastně může dopadnout, když se director jmenuje Olatunde Osunsanmi a sám vypadá jak mimozemšťan…..
Expedice: Džungle (2021)
Tak jsem na 2 hodiny vypnul mozek a kupodivu jsem si to užil. Roztomilá Emily Blunt , oblečený Dwayne Johnson a po dlouhé době mě potěšil, i když v menší roli Paul Giamatti . Takže dávám 4 hvězdy s vědomím, že mě bude chtít nejmenovaný kamarád a kolega na csfd opět vyřadit s žebříčku oblíbených uživatelů :)
Oscar 2021 (2021) (pořad)
Je vidět, že trend obsazování etnických menšin je v plném proudu a kvóty nařizující aspoň jednoho černocha ve filmu jsou dávno překonány !!! Letošní udílení Oscarů to jen potvrzuje a mám strach , že do budoucna to bude ještě horší. Nechci , aby to vyznělo rasisticky, myslím , že do světa filmu to nepatří, mám rád spoustu herců a hereček tmavé pleti. Ale nesmí se to přehánět. Rasová korektnost je jedna věc , ale proč má být například v připravovaném seriálu Anna Boleynová černoška (Jodie Turner-Smith). Je to prostě na hlavu a svět se řítí nekontrolovaně do prdele !!! Ale zpět k Oscarům . Radost mě udělalo, že získala sošku Frances McDormand za roli Fern v Zemi nomádů (skvělý herecký výkon) a hlavně Anthony Hopkins za roli Anthonyho v The Father (dechberoucí výkon) . Naopak co mě radost neudělalo je vizáž Renée Zellweger, která už si není vůbec podobná a mám obavu , že z ní brzy bude Mickey Rourke v sukni.
Upír Nosferatu (1922)
F. Murnau vytvořit základní kámen filmového hororu a zároveň jeden z prvních kultovních snímků. Chápu, že téměř před 100 lety musel tento snímek vzbudit docela poprask. Sám Max Schreck zahrál postavu hraběte Orloka tak přesvědčivě, že hodně lidí věřilo, že je skutečný upír.... Po shlédnutí VE STÍNU UPÍRA (kde mimochodem W. Dafoe také dokonale ztvárnil postavu hraběte Orloka) jsem musel kouknout na samotný originál a jsem za to rád.