Recenze (12)
Jedeme na teambuilding (2023)
..neskutečný
Sázka na teambuilding (2022)
Jednu hvězdu za to že to bylo barevný..jinak hovnařina ukrutná
V pasti: Barcelona (2023)
Za mě je to podhodnocený
Oppenheimer (2023)
Dechberoucí, nutno říci že jsem film viděl v kině oko na jedné ze dvou kopií klasického analogu, byl to zážitek takto postaru(Nolan je stále zastáncem těchto projekcí)..tímto děkuji týmu bio oko za fantastický večer..kdyby šlo hodnotit i atmosféru dám 6...jedním slovem NÁŘEZ!!
Ostrov (2023)
..a z toho jedna hvězda za snahu herců...ach jo...
Otřes: Zemětřesení pod Everestem (2022) (seriál)
Velmi zajímavý dokument
Kód Enigmy (2014)
..ano jsou tam samo nepřesnosti v historických rovinách, nicméně to co předvedl B.C. mi vyrazilo dech. Tento pan Herec je budoucnost dramatických rolí, mnoho kolegů by mu mohlo a bude závidět/přát další role, na které jsem opravdu zvědav...p.s. už teď se těším na sílu psa..
Songbird (2020)
Nebejt Pýtra, stálo by to za ...
Matky (2021)
..diky Hance V. a Jiřímu L. o jednu hvězdu více...jinak-co na tohle říct...
Příliš osobní známost (2020)
Pane na nebesích..