Recenze (145)
12 opic (1995)
Ten, kdo vymyslel a napsal scénář, je prostě genius. Nejlepší film o cestování v čase a zároveň nejlepší herecký výkon Willise :-)
Chlast (2020)
80% Chlast je slast :-)
Tenet (2020)
Bondovka po nolanovsku pro 21. století. Buď jsem hloupý a nepozorný nebo tahle doba už není pro mě....
Joker (2019)
Obžaloba systému/společnosti, navíc upřímně a bez obalu pravdivé, ať se to někomu líbí nebo ne, jelikož záleží jenom na vás, do jaké sociální třídy zrovna patříte. Film stojí na výkonu Phoenixe, který ale měl Oscara dostat již dávno, například za film The Master :-) P.S. Je tohle komiks?
Avengers: Endgame (2019)
Bohužel to vzdávám, pro mě je to nehodnotitelné... Já totiž již delší dobu nechápu, co je na tom tak EPIC?! Pro mě je to jalové, ploché a klipovité bez pořádného scénáře. Přitom se to tak sebevědomě hraje na skvělou filmařinu, bože...
Pásky z Nagana (2018)
Po tolika letech stále mrazivý zážitek...
Příchozí (2016)
Cítím se být podveden...
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
To, o co se snaží marně již řadu let tvůrci celovečerních hollywoodských filmů, se podařilo na poli seriálů. Temný případ je dle mého názoru již teď nehynoucí klasikou, která demoluje většinu své konkurence (včetně již zmíněných filmů) scénářem, atmosférou, režií a hereckými výkony! Ano, to herci jsou tím, co je na tomhle seriálu nejlepší - Woody Harrelson a Matthew McConaughey. Ten, kdo je pro tento seriál našel, je génius! Ono totiž tento seriál (spíše je to jeden film roztažený do osmi dílů) je především o Martym a Rustovi... MASTERPIECE!
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Welcome to Juárez...
Bestie bez vlasti (2015)
"VIDĚL JSEM PŘÍŠERNÉ VĚCI. DĚLAL JSEM PŘÍŠERNÉ VĚCI. BUDEŠ SI MYSLET, ŽE JSEM BESTIE NEBO ĎÁBEL. JSEM VŠECHNO Z TOHO…“ AGU