Recenze (154)
Alexander Veliký (2004)
Klišé a patos...
Alois Nebel (2011)
Skvělé výtvarno, zvuk a zpočátku i atmosféra, nestravitelná absence nosného příběhu. Velké zklamání...
Amorův úlet (2006)
Islu bych si taky z fleku vzal, ostatne asi jen kvuli jejimu puvabu hodnotim tak vysoko...
Anatomie vraždy (1959)
Perfektně natočené soudní drama, kdy se skutečně většina děje neodehrává někde v pozadí, ale přímo v soudní síni. Z faktického hlediska mě poněkud zaskočila naprostá důkazní nouze obhajoby i přes kterou byla schopna vyhrát celý proces. Zejména proto 'jen' 4 hvězdičky.
Anna Karenina (2012)
Skvělé navození atmosféry, příběh (vcelku pochopitelně) oproti knize poněkud osekaný, ale i tak je hlavní sdělení o problematičnosti sociálních konvencí srozumitelné. Jen nechápu proč, pro B-ha živého proč má Vronskij jizvu po očkování proti TBC, když ve chvíli, kdy se Anna Karenina odehrává ještě Koch ani neobjevil tuberkulin?!?
Antikrist (2009)
naprosto strhující prolog, hloubkové vykreslení duševníc pochodů obou herců, bez těch několika poněkud perversních scén by to prostě nebylo ono...
Atlas mraků (2012)
Plytkost nad plytkost! Film, který se - marně, podotýkám - pokouší ukázat všechno a nakonec z toho není nic. Poselství, jež se celým dílem nese (a na konci je i pro ty nejtupější diváky mnohokrát opakováno) je - s prominutím - sračka. Jednu hvězdičku si to ovšem zaslouží, smál jsem se skoro od začátku do konce - i když to tak asi autor nezamýšlel - a rvačka v hospodě je velmi slušná.
Babovřesky (2013)
Už to, že jsem byl donucen vidět trailer, je smutné...
Big Lebowski (1998)
Nemůžu si pomoci, ale podle toho, co jsem slyšel od ostatních, jsem čekal mnohem živější a zábavnější film. Bohužel, ale ani zábava ani živost se nějak nedostavili.
Blow Job (1964)
"Ta (kamera) po celý film zachycuje tvář Toma Bakera při orálním sexu, pravděpodobně s Willardem Maasem." Jedna hvězdička za nápad, dvě za odvahu, jedna dolů za bukvice...