Poslední recenze (3)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Nemůžu tenhle film jinak pospat než naprosté umění, skvěle napsané postavy, žádné momenty kde by se divák nudil, fenomenální soundtrack a prostě úžasná story s momenty po kterých mi v kině běhal mráz po zádech, nejlépe strávených 140 minut a těším se na pokračování.
Vlak Nekonečna - Book 3 – Cult of the Conductor (2020) (série)
Od druhé season které bych dal tak 3.5 hvězdičky tohle byl velký skok, každá postava měla vlastní character development i když mě trochu vadilo vyvrcholení Simonova arcu, jak u první série je tu spousta emotivních schvilek ktére bud zahřejí u srdce nebo nechají téct nám slzy z očí, také se mi líbilo jak se takzvaně objasnili backstories postav z bývalích sérií, overall skvělá season
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Dosud se mi všechny díly líbili ale tenhle byl prostě hrozný, celý díl se nic nedělo než jakási rádoby romantika v místním supermarketu mezi nimi nejvíce 5 sekund dlouhé scény o tom kde ellie běhá po do mě hledat léky pro joela který jen leží a jen s minimální konverzací, nevadí mi filler epizodu jak ta třetí která za mě byla skvělá ale filler by měl taky něco přinést ke celkové story