Poslední recenze (490)
The Key Man (1957)
Takhle by vypadaly nejslavnější HItchcockovy filmy, kdyby je netočil génius, ale podprůměrný rutinér.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (2022)
Pokračování, ne remake. Co si budeme povídat, není to o moc debilnější, než původní film(y) Spencera a Hilla, v tomhle se tvůrci drží laťky, ale bez kouzla nostalgie a především legendární dvojice, to nemůže fungovat jinak než kuriozita.
Rakeťák (2022)
Naprosto nevěrohodný jako film, který by si malý Andy oblíbil v roce 1995. Ne ani tak kvůli rozmazávané propagaci LGBT nebo inkluzi, ale hlavně dík nemohoucnosti hlavního reka. V dobách, kdy byl akční žánr na vrcholu testosteronu, se vedle Ramba, McLanea, Terminátora a Topra Harleye staví Buzz, který potřebuje skupinovou terapii s babčou, idiotem a malou holkou, aby se dokázal postavit sám sobě. Celý příběh je nudně stavěný tak, aby každá postava mohla napravit svou chybu a šrám na dušičce, jako motivační video pro děti i dospělé. Źe už dneska Pixar neumí udělat tichou scénu, nebo poctivě gradovanou, je pak skoro jedno. Špatný Pixar, průmerná disneyovka.