Recenze (1 459)
Bowling Saturn (2022)
Tak na to se opravdu nedalo koukat... nadržená Nula, totální hovado a looser si hraje na velkýho šéfa, znásilní a zabije holku... no dál se na to opravdu nedalo koukat, nejvíc líto mi bylo toho psa, který se na to musel koukat... ach jo, takový kokotiny 🤮
Božena - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Tak trochu jako Pozdravy z kožených kalhot, dost často je tam sex, znásilňování a pod., netušil jsem co všechno děti ze základních škol (nebo komu je to určené) všechno uvidí. ČT opět prošlapává cestu vpřed. Jen jestli soudruzi dost neohýbají minulost, aby šla napasovat na tu jejich současnost... nic moc. Celkem nesympatičtí herci, díky za paní Rettigovou, jako ostrůvek herectví a normálnosti, zbytek je dost děsivá šmíra.
Brána temnoty (2015)
Tři hvězdy s hodně odřenýma ušima :( opravdu už dost tristní pohled na pana Klícku. Senior nám už špatně běhá, o hraní se už taky skoro nedá hovořit. No v kině by to byla velká nuda, doma v obýváku se to na 2x vidět dá... kdo neusne v polovině je velkej hrdina!
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Jedna hvězda za digitální triky a jedna hvězda za potenciál dobrého nápadu, který se ale moc nepovedl... chtělo by to nějaký pěkný, krvavý bitky z minulosti, no škoda... btw: nečekal jsem, že rejža takhle okatě vykrade Pana Tau s tím korzováním po křídle. Jinak slabý podprůměr, fyzika ze ZDŠ si vzala volno a logika ze střední je taky v trapu, takže zbyla jen slaboduchá letní podívaná pro bezmozky s tunou popkornu....
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Moje srdeční záležitost... moc se mi to líbilo...
Bratři (2009)
To bych nikdy neřekl do toho Spidermana, že je schopen zahrát i nějaký emoce (trochu mrňavej na vojáka, ale jinak dobrý)!
Bright (2017)
Hele, hele, hele... to ale vůbec není špatný! Slušně natočený, má to spád i švih, po vizuální stránce přímo lahůdková záležitost, výborná hudba... trochu slabší dějově, ale tady není moc do vymyslet = celkově to hodně pobaví a na jednou zkouknutí je to výborné! Hodně velká bžunda - černoši jako orci! Ha ha :)
Bronson (2008)
celkem sranda a s nadhledem zahrané :) jen ten konec byl už dost nudný... (moc krásná slangová angličtina, doporučuji jazykovým fajnšmekrů!)
Brouci v hlavě (2021)
Jedna hvězda za slušný vizuál. Riz Ahmed taky dobrej, ale zbytek je hrůza všech hrůz. Film vůbec neodsejpá a strašně se vleče. Ty děti jsou esencí nesympatičnosti, obzvlášť ten mrňavej je permanentně na zabití. Děj je taky celkem blbost. Celkově na pikaču a ztráta času.
Bruno (2009)
Jsem na rozpacích = chvílemi velmi zábavné (diskuzní pořad s černochy ve studiu = vyměnil jsem černé dítě z afriky za nový ipod!), chvílemi opravdu megatrapné (neustálé mávání ptákem) a vrchol všecho - předstíraný blow-job s Milli-Vanilli = uber hnus! No do kina bych na to opravdu nešel a vzít na to svojí holku bych se asi za toho blba styděl = celkem zklamání! Ideální film pro mega-cool-buzny! :(