Recenze (1 459)
Dobré srdce (2009)
Super film, naprostá paráda, jen škoda toho násilně "happyendového" konce. Naprosto fantastickej Brian Cox, kterému velmi zdatně sekundoval mírně "retardovaný" Paul Dano. Výborné! Tomu říkám filmařina! Velmi doporučeno, do kina ale možná trochu náročnější, lépe doma a uvařit si k tomu dobrou kávu (pozor na 2 minuty) nebo nalít panáčka něčeho ostřejšího! Prostě super!
Lovná zvěř (2010)
Zajímavé jak můýe být pro někoho "realita" nezajímavá (viz některé komentáře o tom jak je film nudný). Nesouhlasím. Velmi věrně, až dokumentárně popisuje skutečný případ, který se stal (prezident USA vědomě lhal a lži byly i podkladem k vyhlášení války Iráku). Bohužel zřejmě pouze v rozvinuté demokracii, jsou lidé schopní se za svou pravdu rvát a bojovat. U nás by nad tím mávli rukou (i hlavní protagonisté, kterých by se to týkalo) a šli v klidu druhý den konzumovat "zábavu" na TV z H@vna apod. Je smutné, že si vždycky pár lidí myslí, že mohou zbytkem orat a dělat si co chtějí (viz US prezident a "válečná" lobby). U nás bohužel situace není lepší (spíš horší). Smutné, ale realita. Dávám plný počet!
Orel Deváté legie (2011)
Tak to se mi opravdu líbilo! Film by akutně potřeboval více peněz a trochu doladit, ale i tak super! Ve filmu nejsou žádné zamilované scény a žádná láská - což považuju za naprosto super - žádné vysloveně hluché místo! Hlavní hrdina Tatum je sice trochu prkenej, ale to až tak nevadí (u vojáka se neočekává baletní krok teplouše). Moc se mi líbili reálie i vkusné efekty (Hadránův val apod.). Taktéž vkusně krvavé a drsné. Vysoce hodnotím a očekávám více takových filmů. Super!
Lovec (2010)
Wow! Přiznávám, že minimálně jedna hvězdička je za depresivní reálie současného Íránu (všichni si můžeme oddechnout, že jsme se narodili někde jinde - děvčata nechť si oddechnou minimálně dvakrát). Líbil se mi i minimální herecký styl hlavního hrdiny, který větší část filmu jenom nasraně čumí. Silná scéna s "lovem policistů" a pak především konec. Přiznám se, že takovou pointu jsem opravdu nečekal. Jinak je zajimavý přístup policistů k podezřelým osobám ("vykonáme soud hned tady a sami"). Huh! Silnej film!
Sherlock (2010) (seriál)
Fan-FUCKING-tastic! :) Excelentní, doporučuji originální verzi nezprzněnou českým dabingem - famózní british english! Jeden z nejlepších seriálů poslední doby! Víc dílů prosím!
Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)
I want more! Kuwa! Kde je víc takovejch filmů? Konečně se někdo pustil do Warhammer 40.000! Chceme toho víc a lepší!
Město (2010)
Wow! Tak to bylo opravdu moc dobré! A na to že to režíroval Affleck sám, tak naprosto super! Velmi velmi dobré až vynikající a doporučeníhodné! Tleskám, Bene!
Generál Nil (2009)
Hodně smutné drama podle skutečného osudu polského válečného hrdiny, kterého komunisti po válce oběsili jako prašivého psa! Velmi smutné, reminiscence na proces s Miladou Horákovou :( a to tu svini, co jí odsoudila a nechala oběsit (soudružka Polednová) pustí z vězení pro stáří - chce se mi blít na současnou dobou.
Poločas rozpadu Timofeje Berezina (2006)
Po dlouhé době zase úžasnej film a dokonce na ČT1! Bravo! Jen je smutná ta nevybalancovanost těch dvou dějových linií, z jedné mě mrazí (Timofej) druhá je spíš k smíchu... škoda. I tak ale plný počet!
Nightwish: End of an Era (2006) (koncert)
Nightwish není až tak moje krevní skupina, ale dávám 5! Viděl jsem na BR v HD a super! Parádní High Hopes... :) vše s maximálním nasazením!