Recenze (1 458)
Aelliseu (2020) (seriál)
Sice trochu natahovaný ke konci, ale jinak dost dobrý... a moc hezký korejský holky!
Francouzská revoluce - První kapitola: Počátky (2020) (epizoda)
Tak mě to kupodivu nepřipadá vůbec špatný, o FR revoluci se to zatím vůbec ani neotřelo, spíš mi to silně připomíná můj velmi oblíbený starý francouzský dobrodružný film kde pátral nějaký zchudlý šlechtic a indián po loup-garrou z "Ževadánu" - nevím jak se to jmenovalo, ale bylo to super. Tohle mi přijde taky zatím celkem dobrý... uvidíme jestli to neposerou... :) EDIT: Děkuji tímto c.tuckerovi - ano bylo to Bratrstvo vlků https://www.csfd.cz/film/32314-bratrstvo-vlku-hon-na-bestii/prehled/
K jezeru - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Luxusní konec... krásný prostřihy s hudbou... každému podle jeho zásluh!
Vychováni vlky - Virtual Faith (2020) (epizoda)
Taky dobrý... (zatím se mi nejvíc líbí když lítá Matka vzduchem, to je hukot :o)
Vychováni vlky - Pentagram (2020) (epizoda)
Trochu lepší... ale pořád to má rezervy.... (bacha ať nenaserete Matku...)
#Žiju (2020)
Na to že jsem nic nečekal to bylo překvapivě dobré! Celkem sympatický herci (mladý blbeček) a pěkná korejka. Slušní zombíci. Libí se mi asijská mentalita, s ničím se moc nekakají! :)
Solomon Kane (2009)
Super! Jen víc takových filmů! Mňam! Příjemně temné a syrové... černá magická digitální krev tam teče proudem a Marek Vašut si tam střihl pěknýho slizkýho záporáka.
Smrtící ticho (2020)
Docela dobrý a koukatelný...Cloister-Waldauf celkem v pohodě a zbytek taky dobrej. Slušný!
Overlord (2018)
Docela slušný a koukatelný béčko!
Possessor (2020)
Docela to není špatné, jen bych ubral trochu té "artovosti" a přidal na tempu! Pak by to bylo ještě lepší. Takhle se člověk občas trochu nudí... ale jinak slušnej nadprůměr.