Recenze (1 459)
Signál z neznáma (2014)
Začátek je poměrně vlažnej, pak dlouho nic a nakonec bombastickej konec. Velmi dobré! P.S. Love mi přišlo ještě lepší!
Lord of Tears (2013)
Nebýt těch naprosto tragických "hereckých" výkonů by to bylo ještě lepší. Sice nic senzačně originálního a lehce schématické, ale hodnotím jako velmi zajímavý pokus. Docela i pěkně natočený, jen ti herci, to je tragedie :(. Námět s velkým potenciálem, zabitej otřesnýma a topornýma nehercema (obzvláště hlavní hrdina a hrdinka = to je křeč jako prase, ty jejich výkony). Ale vydržel jsem až do konce... dobrý!
Omar (2013)
Konečně pořádnej film ze života s happy endem po arabsku. Allah Akbar!
Přežijí jen milenci (2013)
Překvapivě to nebylo vůbec špatné, takové pomalé až líné, ale dobré... romantika po upírsku :) s příjemnou hudbou a velmi nepříjemnou soudružkou Wasikowskou.
Ranhojič (2013)
Poměrně vydařené, jen trochu kýčovité. Historická záležitost ukazující jak byla vždy církev - ať už katolická, židovská nebo muslimská - na hovno a snažila se jen zblbnout a ovládat lidi. Díky bohu za ateismus! Aby mi furt někdo říkal co mám dělat abych náhodou nějakého boha nepohněval.... k posrání. Přece ho nebudeme léčit, kdyby se náhodou vyléčil tak je to čarodějnictví! Bůh chce aby zemřel, tak musí umřít. Hnus velebnosti.
Dopraváci (2012)
Pěkný, kurwa, pěkný!
WikiLeaks (2013)
Skvělé herecke výkony a velmi zajimavé téma. Rozhodně stojí za vidění.
Oldboy (2013)
Originál mi přišel tedy lepší, ale jinak very good! Vysoce doporučeníhodne, oproti dnešním slabým sračkám!
Konzultant (2013)
Slabší rozjezd a "happyend" jak z praku :) (škoda jen těch červenejch šatů na smetišti a "filmečku" na DVD - holt život je krutej...)
Ona (2013)
Hustej fičák, na povrchu to vypadá sice jako celkem přiteplalá sračka, ale pod povrchem mi běhá mráz po těle z takovéhle "budoucnosti". Ale mílovými kroky se k ní blížíme, Odumba v Americe a bolševici v EU na to pracují dnem i nocí. "1984" v soft-core verzi. Doporučeno.