Recenze (1 453)
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
tak obzvláště ten konec, to je naprostá bomba! (6 hvězdiček)
Aterrados (2017)
Tak to se mi kuwa líbilo! Po dlouhý době docela vodvaz! Nebál bych se přidat ještě kapku gore (jako v prvních Hellraiserech) a bylo by to primissima! Fakt slušná jízda. Doporučuju!
Intimissimi on Ice 2017 (2017) (koncert)
Bombastiko! Koukejte na to! Super hudba i obraz!
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejsem fanda Queen, ale musím říct i tak, že to bylo naprosto super! Rami Malek hraje naprosto skvěle potrhlého Faruka Bulsaru aka Freddiho Mercuryho. Škoda jen, že by Rami potřeboval přibrat v závěru film několik kg aby to bylo mnohem věrohodnější... jinak pohybově, gesta... klobouk dolů. Vřele doporučeno i nefanouškům...
The Haunting - Skličující ticho (2018) (epizoda)
Devítka a desítka naprosto nejlepší, už opravdu super!
Skif (2018)
Na současnou dobu příjemně naturalistické, nevyhýbá se špíně, krvi a bojování tak, jak je to pro lidstvo příznačné... líbilo!
Upgrade (2018)
Dobrý! Škoda že do toho nešlo víc prachů na efekty, ale jinak super!
Expanze - Abaddonova brána (2018) (epizoda)
Best Of The Best!
Anon (2018)
Trochu neobratně kostrbaté, ale dobrý nápad, dobrá režie i vcelku dobří herci, vynikající hudba... chtělo by to trochu více citu a emocí...
Gieokeui bam (2017)
Tak takovýhle filmy mám opravdu rád, konec je naprosto asijsky bombastický! Hodně slušná porce zábavy, od korejců by se měl učit celej Hollywood, jak udělat pěknou detektivku. Super! (díky moc za super titulky!)