Recenze (1 453)
Obležený (2023)
Velmi zajímavě natočené i zahrané. Nebýt té spousty rasistických keců v jedné časti filmu, dal bych možná i o hvězdu víc. Rozhodně zajímavý počin.
Oktopus - Falza (2023) (epizoda)
Pořád dobrý.
Oktopus - Jordán (2023) (epizoda)
Perfektní díl! Děkuji tvůrcům.
Oktopus - Nikita (2023) (epizoda)
Tak nám to nějak klesá ta kvalita...
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizoda)
Tak to vypadá, že chemie mezi Krobotem a Šoposkou se nám nějak vyčerpala, bohužel... to je škoda.
Oktopus - Syndikát koně (2023) (epizoda)
Trochu zkaženo přítomností profláklých režimních loutek typu Schneiderové, ale pořád slušný nadstandard.
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Na poli českých detektivních seriálů opravdu positivní překvapení. Dokonce i reálie a prostředí plně odpovídá, pouze maličko přikrášlené. Jen tak dál. Líbí se mi vztahová chemie mezi Krobotem a Krvesajem. :o)
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Za mě dobrý, palec nahoru. Z pohledu reálií se nedá prakticky nic vytknout. Kouknu na další díly.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Zkusil jsem dvě povídky a musím říct, že se na to nedá koukat. Otřesné převedení do současnosti poplatné všem módním trendům, ale totálně bez náboje a úplně bez tajemna... hnus. Povídky jsem četl a s touhle slátaninou se to opravdu nedá srovnat, ta je skutečně odpudivá. Hnus!
Papežův vymítač (2023)
Zbytečně dlouhá kokotáž... obzvlášť na konci už to není ani zábavné, ani vtipné, spíše k pláči. Russel Crowe je nový Nicolas Cage. A taková to mohla být sranda s nepoměrně větším potenciálem, ale bohužel, další podprůměrná srajda :(