Recenze (1 459)
Zaklínač (2019) (seriál)
Jedna hvězda za Henryho C., zbytek je totální trash! Odpornej black washing ve všech dílech, nekonečný tlachání o hovadinách a všichni na botoxu s kačeříma tlamama. Příšerky už taky nejsou to co bývaly a začíná z toho být nekonečná telenovela s občasnýma prvkama fantasy. Otřesná záležitost! Pokud jste u první série dost trpěli, tak tohle je vysloveně mučeníčko. Odporný hnus! Henry C. by se snad mohl objevit v něčem jiným, trochu reálnějším, ne v takových slátaninách pro bukvice z Netflixu. Tak snad aspoň autor se napakoval.
Zaklínač - Ukaž jim záda (2021) (epizoda)
Promrhaný obrovský potenciál se spoustou černých "elfů" s afrem na hlavě a špičatýma ušima. To už není ani k smíchu, to už je esence trapnosti! Koukat se na to dá jenom s ovladačem v ruce a rychloposuvem. Pár trochu lepších scén, ale jinak je to utrpení! :(
Zaklínač - Tajné zprávy z Redanie (2021) (epizoda)
Tak to je fakt na poblití! Černý elfové, tlustý a s dredama... v příštím díle bude Lionel Ritchie nebo postižený LGBT černý "elf". Hnus. Už se to skoro nedá dokoukat, ještě že je rychloposuv a dá se to přetáčet. Jinak žádná akce a jenom kecy, kecy, kecy a zase kecy...
Zaklínač - Ztráty (2021) (epizoda)
Šmankote proč je tam tolik černochů a dalších "divnolidí"? Takhle si to autor fakt nepředstavoval... doufám, že budou i černoši se špičatýma ušima, jinak by to byl "rasízmus". Strašně to tahá za oči a člověk se nemůže soustředit na děj, i když tam už to taky dost pokulhává...
Zaklínač - Kaer Morhen (2021) (epizoda)
aaaa, tak tady už to bylo trochu slabší, snad se to konečně rozjede...
Zaklínač - Zrnko pravdy (2021) (epizoda)
Slibný začátek, jen aby tam bylo dost akce....
Muž se zaječíma ušima (2020)
Kdyby režisér trochu ubral s těmi rádoby "uměleckými" ambicemi, bylo by to i na 3 hvězdy. Krobot je KING a je schopný sám utáhnout celý film!
Večírek (2021)
Nepřišlo mi to až tak špatný, hlavně první půlka byla hodně dobrá, druhá 1/2 už bohužel ztrácí dech. Humor je takový spíše jednodušší, ale občas je divák už unavený "uměleckými" filmy a rád se i trochu zasměje. Za mě slušný průměr a kdyby u druhá půlka byla stejně dobrá, mohl to být i nad průměrem. Dobří herci, nejlepší mi přišel Taclík.
Brouci v hlavě (2021)
Jedna hvězda za slušný vizuál. Riz Ahmed taky dobrej, ale zbytek je hrůza všech hrůz. Film vůbec neodsejpá a strašně se vleče. Ty děti jsou esencí nesympatičnosti, obzvlášť ten mrňavej je permanentně na zabití. Děj je taky celkem blbost. Celkově na pikaču a ztráta času.
Severní vody - Žít znamená trpět (2021) (epizoda)
Tak Taboo bylo evidentně o level lepší, ale tohle je taky moc dobrý... jen škoda toho vyšuměnýho konce. Ten byl takový slabší.