Recenze (1 458)
The Mill (2023)
Celkem průměrná záležitost, jednou se to vidět dá. Dost mi to připomínalo "Kostku" v takovém hodně soft a komorním ladění. Váhal jsem mezi 2 a 3 hvězdami, je to tak napůl.
The Childe (2023)
Tak to je fakt famózní korejská pecka! Adrenalinová akční jízda, wow! Super.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Zkusil jsem dvě povídky a musím říct, že se na to nedá koukat. Otřesné převedení do současnosti poplatné všem módním trendům, ale totálně bez náboje a úplně bez tajemna... hnus. Povídky jsem četl a s touhle slátaninou se to opravdu nedá srovnat, ta je skutečně odpudivá. Hnus!
Čarodějnictví (2023)
Spíše pouze průměrná záležitost, ke konci se to trošku rozjede. Prakticky žádná akce, žádnej magic ani gore nebylo. Nuda, ale s vnitřním kouzlem hlavní protagonistky (hezký hlas, vesnický look). Jednou se dá, pokud se vám nechce spát, zaručeně bude chtít už v půlce. :)
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Super. S panem Washingtonem to opravdu pěkně funguje, palec nahoru. Zbytečná Dakota a ostatní přicmrdávači. Mnohem lepší než poslední John Wick. Děkujeme a dali bychom si ještě pár dílů. :)
EOS: Vermeer – největší výstava (2023)
Tohle je 100x lepší než ty přiblblé angažované dokumenty. Vynikající malíř, krásná doprovodná hudba.
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizoda)
Tak to vypadá, že chemie mezi Krobotem a Šoposkou se nám nějak vyčerpala, bohužel... to je škoda.
Oktopus - Nikita (2023) (epizoda)
Tak nám to nějak klesá ta kvalita...
Oktopus - Syndikát koně (2023) (epizoda)
Trochu zkaženo přítomností profláklých režimních loutek typu Schneiderové, ale pořád slušný nadstandard.
Bowling Saturn (2022)
Tak na to se opravdu nedalo koukat... nadržená Nula, totální hovado a looser si hraje na velkýho šéfa, znásilní a zabije holku... no dál se na to opravdu nedalo koukat, nejvíc líto mi bylo toho psa, který se na to musel koukat... ach jo, takový kokotiny 🤮