Poslední recenze (2 052)
Mladá dáma (2024)
Hele, zase něco nového, neotřelého a bez použití klasické příběhové šablony. Natočené vkusně. A Millie je naprosto boží. Plus fajne finále.
Argylle: Tajný agent (2024)
Akční šílenost. Přehnaný, bláznivý, trochu kýč. Ale vážně zábava a to slušně obsazená a zrežírovaná.
Duna: Část druhá (2024)
Duna: Part Two je epos. Úžasně natočené audiovizuální dílo. Film se mi hrozně líbil a hltal jsem každý obrázek. Ale nějak mě minulo finále. Přišlo mi málo akční, ošizené a emočně prázdné. A jsem z toho malinko v rozpacích.