Recenze (2 052)
Mladá dáma (2024)
Hele, zase něco nového, neotřelého a bez použití klasické příběhové šablony. Natočené vkusně. A Millie je naprosto boží. Plus fajne finále.
Argylle: Tajný agent (2024)
Akční šílenost. Přehnaný, bláznivý, trochu kýč. Ale vážně zábava a to slušně obsazená a zrežírovaná.
Duna: Část druhá (2024)
Duna: Part Two je epos. Úžasně natočené audiovizuální dílo. Film se mi hrozně líbil a hltal jsem každý obrázek. Ale nějak mě minulo finále. Přišlo mi málo akční, ošizené a emočně prázdné. A jsem z toho malinko v rozpacích.
Land of Bad (2024)
Hodně slušná žánrovka. Režisér je zručný, akce měla výbornou kameru a konec byl takový, jaký u těchto filmů chceme.
S tebou nikdy (2023)
Vcelku příjemná a neotřelá komedie.
Wednesday (2022) (seriál)
Seriál se líbí... Teda v originále. V dubningu je to občas bolest.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Dobrý. Ale upřímně? Shyamalanův film byl o kousek lepší.
The Beekeeper (2024)
Jo jasně, je to těžce přepálený. Ale takhle dobře natočenou a brutální akci jsem neviděl už velice dlouho. Nic hlubokýho. Prostě řež. Ale to občas stačí. V rámci žánru perfektní.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Herecky úžasné, precizně natočené. Ale chybí tomu nějaký větší drive. Mimochodem, jen důkaz toho, že (nejen) americká justice stála za hovno už dávno.
Marvels (2023)
Zpívání? Jako vážně? Hloupé, špatné... tupé. Zbytečně moc vtipů. A je to škoda, protože všechny tři herečky jsou vcelku sympatické. Dokonce i ta malá uječená. Velká škoda.