Recenze (2 058)
In the Land of Saints and Sinners (2023)
Málo akční, ale slušně vystavěné.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jsem Snyderův veliký fanoušek. A film se mi líbil. Ale bohužel jsou dvě věci, které mu neodpustím. První je, že mám rád zpomalovačky, ale všeho moc škodí. Někde se vyloženě nehodily. Druhá je, že i přes představení "ultimátních" postav, bylo finále prostě slabé. Mělo být epické, ne takové... obyčejné...
Příběh Popelky (2021)
Vílák tuhle srajdu zabil úplně.
Pán času - Kostel na Ruby Road (2023) (epizoda)
Takže Davies se nechal uplatit a zblbnout. Černej Doctor by mi nevadil. Ale ty neustálý narážky na jeho homosexualitu mi prostě vadí. Jako by to nemohlo být tak, jak to bylo. Bez těch duhových výlevů. A taky jo.... Tenhle díl byl sračka.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Jako super, ale za "to be continued" u bych dával pohlavky.
Grinch (2000)
Stojí to na Careym. Ale je to prostě vtipný.
Pyšná princezna (1952)
Krásná česká klasika. Ty nemocný lidi, co všude vidí ten zlý komunismus... No jdou opravdu nemocní a hloupí. Totalitu vytvořili lidé, kteří chtěli udržet moc, ne myšlenka toho, že pracující lid dělá stát. To je pravda, která nikdy nebude jiná. Řemeslník ti postaví dům, upeče chléb... Ne tvá zaslepenost.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Nádherný, vtipný, satirický film. Za komentáře tvrdící, že je to komunistická propaganda bych dával národní medaili za blbost. Ne snad proto, že by v hlavní písničce nezaznělo nic o dělení. Ale to, že se komunismus spojuje s totalitou a diktaturou neznamená, že myšlenka oslavy pracujícího lidu vítězícího nad panskými příživníky nebyla v pohádkách prostého lidu od jakživa.
Ghosted (2023)
Horší scénář zachraňuje sympatická hlavní dvojice a vcelku slušně natočená akce. Jednoduchá a milá zábava. Nic víc v tom nehledejte.
Plán pro rodinu (2023)
Příjemná oddechovka s příjemnými herci. Předvídatelná , akce ucházející.