Recenze (2 059)
V obležení (2016)
Hned při prvním souboji jsem si řekl: "Tak dobrou choreografii a střih akce jsem už dlouho neviděl." A pak jsem viděl titulek Action Direction: Sammo Hung, no a bylo mi to jasný. Fakt šupa
Zběsilost v srdci (1990)
Těžký, když i krásná Laura mi v tomhle filmu přišla děsně nesympatická. Jestli nám Lynch chtěl ukázat, kolik hnusu je v lidské duši, povedlo se. Ale hnus nebudu nikdy hodnotit zrovna kladně. Jako tenhle zbytečný film. Nakonec nejlepším Lynchovým filmem zůstane kouzelný a vtipný Příběh Alvina Straighta.
14 ostří (2010)
Hoho, docela pecka. Akce se povedla a i ta omáčka kolem docela ušla.
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Sranda. Čistá a trochu s nádechem devadesátek.
Pán času - The Return of Doctor Mysterio (2016) (epizoda)
Jeden z nejvtipnějších dílů vůbec. Rád se k němu vracím.
Švadlena (2015)
Poslední třetina je scénáristický výplach. Filmu přesto nelze upřít humor a atmosféru.
Rudý pes: Blue (2016)
Příjemný film. Víc netřeba říkat.
Kráska a zvíře (2017)
Nadherná pohádka. Fakt jsem to sežral. A chutnalo mi.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Hrozná sranda
John Wick 2 (2017)
Naprostá bomba