Poslední recenze (3 563)
Deadstream (2022)
Horor, který je vtipný, ale zároveň umí slušně napnout. Parodie found footage žánru a přesto obstojná žánrovka, s otravným, ale mrtě nahláškovaným hlavním hrdinou. Divná kombinace, ale funguje to a není to tak dlouhé, aby to začalo jinak prakticky nulovou zápletkou nudit.
Na mol (2012)
Mary Elizabeth Winstead tu vypadá sakra dobře a to i když je nacamraná. K mému překvapení to ale není předvídatelný opilecký cringe s pádem na dno, ale poměrně sympatické drama, kde chlast hlavním hrdinům mozek ještě nerozpustil a jsou schopni sebereflexe. Nenáročné takřka feel-good indiečko, kvůli čemuž na zadek diváka vyloženě neposadí, ale je příjemné, a to i navzdory poměrně těžkému tématu, o kterém pojednává.
Černý déšť (1989)
Na jednu stranu neopakovatelná atmosféra přelomu 80. a 90. let v podobě ponuré krimi, které se dneska už netočí, se stylovým drsňáckým poldou a zajímavým zasazením do Japonska. Na stranu druhou tuctový scénář a ono zmiňované drsňáctví Douglasovy postavy, které vůči japonské kultuře vyznívá občas hrozně buransky.