Recenze (91)
Promlčeno (2022)
Velmi jsem se na ten film těšila. Moc jsem si slibovala od scénáře, ale abych byla upřímná...rozhodně nesplnil mé očekávání. Bylo to celkem nudné a dokoukala jsem to jen proto, že jsem byla zvědavá...co z toho vlastně vyleze. Škoda...jinak obsazení bylo skvělé!
Stáří není pro sraby (2022)
Určitě tam byly fórky, které stály za to. :-)
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Musím se přiznat, že miluji období, ve které se pohádka odehrává. Takže mé 3 * si toto dílko zaslouží za kostýmy, za autentičnost doby, za "šero", pochmurnost.... Ale pohádka jako taková, to skutečně není.
Jonáš a Melicharová (1986)
Sorry, ale já je oba bytostně nesnáším!!! Trapné, trapné, trapné........
Rudá záře nad Kladnem (1955)
Jako pecka. :-D Já byla strašně zvědavá, co vlastně vůbec je a musím uznat, že je to fakt žrádlo. :-D :-D
Herec (2020) (seriál)
Velmi silný příběh s naprosto famózním hereckým koncertem Jana Ciny!!!! V Janovi vidím potenciál pro zachování "špičkové herecké obce" u nás.
Bezva ženská na krku (2016)
My jsme se moc bavili.....Bylo to nevtíravé, svěží, vtipné, něžné, letní.......
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Asi mi ani nepřísluší hodnotit....my jsme nedokoukali, nás to nebavilo.... :-(
Contratiempo (2016)
Naprosto fascinující film, který mě nenechal vydechnout. Napínák až do konce. Na doporučení jsem skoukla více španělských filmů a musím uznat, že se jim velmi, velmi daří.
Králíček Jojo (2019)
Asi jediné, co mě na tomto filmu zaujalo, byl vtipný nástup, slibující klasickou bláznivou americkou komedii a pak závěrečný tanec před domem. Jinak za mě zklamání....