Recenze (142)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kazma je ďábel a co dokáže vymyslet a hlavně zrealizovat je neskutečné...spousta lidí jen tupě čumí a závidí mu jeho schopnosti a prachy a jak by řekl pan Dušek zakládají si svou zlobou na raka....já mu to přeju ať je úspěšný a free jak doposud...
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Opět nechápu zdejší nízké hodnocení....za mě naprosto v pohodě...dobré,vtipné má to spád....
Docent (2023) (seriál)
Naprosto vynikající jak zápletka tak obsazení a herecké výkony...Vetchý jako vždy skvělý Ramba zahrála zbrklou blbku taky skvěle Hádek a Taclík super a nad vším famózní Ivan Trojan to byla opravdu zase jízda nádherná práce už se moc těším na další 3 díly !!!! Pane Strach jste opravdu bůh !!!!
Wednesday (2022) (seriál)
Prostě vynikající ve všech směrech...strašně mě to bavilo
Odznak Vysočina (2022) (seriál)
Není to vůbec špatné taková pohodovka na večer s příjemnými herci...
Kopačky (2008)
naprosto fantastická komedie
Přes prsty (2019)
super oddychovka a Langmajer jako vždy dokonalý ....
Špunti na vodě (2017)
Trochu už nechápu co by lidi od rodinných komedií chtěli....naprosto skvělé !!!!
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Za mě prostě super věc...velice vtipné herci paráda prostě nádherná oddechovka...!!!!
Anatomie lži (2009) (seriál)
Za mě naprostá paráda...moc dobře udělané !!!