Oblíbené filmy (10)
Profesionál (1981)
Leon (1994)
Romeo a Julie (1968)
Muž z Acapulca (1973)
Amadeus (1984)
Skvele vykony hercu, skvele zpracovani. Podle me jeden z vubec nejlepsich filmu, ktere kdy byly natoceny.
Forrest Gump (1994)
Jean od Floretty (1986)
Krásný film, i když se špatným koncem... snad to druhý díl vynahradí, aspoň se to píše v recenzi
Pošetilost mocných (1971)
Jednoznačně nejlepší film Louise de Funes, samozřejmě podle mého názoru... ale kdo se chce pobavit a tohle neviděl, neměl by opovrhnout takovým filmovým pokladem
Hvězdný prach (2007)
Krásná, nádherná, nápaditá, romantická, napínavá, zajímavá, pestrá... to všechno má v sobě pohádka Hvězdný prach, která zapůsobila nejenom na mě, ale také na všechny moje příbuzné a kamarády, kteří ji viděli. Nemám jinou volbu než pět *****
Láska nebeská (2003)
Jeden z nejkrásnějších filmů, co jsem kdy viděl. Romantický, citlivý, zábavný, ale hlavně... lidský