Recenze (5)
Městečko Pines (2015) (seriál)
Zaujímavé to bolo do polky série, keď sa dalo špekulovať o viacerých možných teóriách. Potom ako vysvetlia, aká je pravda a o čo tam skutočne ide, seriál zovšednie a človek si začne všímať rôzne nezrovnalosti.
Noc plná zázraků (2011)
Zatiaľ čo u nás sa zmôžeme iba na rôzne Paneláky a Ordinácie, tak za kopcom v Poľsku dokážu natočiť film, ktorý v ničom nezaostáva hoci aj za takou klasikou, akou je Láska nebeská.
Annie Hallová (1977)
Môj prvý film od Woodyho Allena a obávam sa, že na dlhšiu dobu aj posledný. Má to byť romantická komédia, ale romantiky som tam moc nevidel a ako komédia mi to taktiež nesadlo. Nájde sa tam pár zaujímavých myšlienok a vtipov, no tie sa stratia v tom neustálom Woodyho rečnení.
Karanténa (2008)
Keďže som videl najskôr pôvodný REC, až neskôr Karanténu, tak tento film ma jednoducho nemá čím zaujať a prekvapiť, pretože je to takmer úplná kópia originálu. Navyše v REC mi prišla atmosféra desivejšia.
Vlčí hory (2013)
Objektívne, v porovnaní s dokumentami od BBC by to asi na 5* nebolo, ale za to zachytenie slovenskej (a poľsko-ukrajinskej) prírody, ktorá mi je blízka, nemôžem hodnotiť inak. Len ten rozprávač by to mohol komentovať menej znudene.