Recenze (258)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 8 (2024) (epizoda)
A vo čom to vlastně bylo??
Temný případ - Part 6 (2024) (epizoda)
Naprostá hovadina. Nemá smysl se tím více zabývat a rozebírat to.
Jack Whitehall: Usaď se (2024) (pořad)
Milé překvapení. Dobrý a vkusný humor.
Anatomie pádu (2023)
Po přečtení nadšených recenzí jsem čekal víc a nejednoznačnější konec. Sandra Hüller skvělá, Milo Machado Graner také. Ten žalobce mi přišel pojatý přepáleně, jak Urválek z 50tých let. Ale hezký evropský film jak z 60tých let, soudní a vztahové drama, nemám důvod to shazovat, jen ten konec mohl být trochu záhadnější, i když pes Sandru nakonec vzal. :)
Mike Birbiglia: Stařec a bazén (2023) (pořad)
Po dlouhé době mě velice zaujal nějaký stand-up komik. Po několika ženských komičkách, které tlačily na pilu a byly sprosté, bylo tohle vystoupení balzámem.....
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
Temný pasažér se v mladým Harrisonovi brzy opět probudí. :)
Poker Face - Čas opic (2023) (epizoda)
Mně ty dvě starý hipísačky byly i tak docela sympatický. 🙂 A práskat se nemá.
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizoda)
Hotel Pupp má personál, ředitele a menu jak ubytovna pro notorické alkoholiky a narkomany na okraji Chomutova. :) Divím se, že hotel tento díl sponzoroval....
Brácha za všechny peníze (1978)
Martin Prcek
Vyrovnávání účtů (1971)
Jednoduchý western, jaký se mi líbil jako malému klukovi. Jak mohl takový charismatický klaďas jako Gregory Peck vykrást banku a narazit na osamělou ženu se synkem v pustém lese v čistém a hezkém domku, se v takovéto pohádce ptát nemůžeme. Dobrý film, Peck skvělý.