Recenze (665)
Docent - Preso s mlíčkem (2023) (epizoda)
Spousta skvělých herců v jednom seriálu a nevyužito. Scénář slabý.
Vincent musí zemřít (2023)
A sluneční brýle nic ?
Avengers: Infinity War (2018)
SPOILER: Všechno to dává smysl. Postavy, který již nemají mít žádnou vlastní sólovku přežili, aby dostali více prostoru v A4 a mohli tak zvrátit vše co se stalo, např. vrátit na konci A4 čas pomocí Time Stone k "oživení" všech postav, které budoucí sólovka ještě čeká. Samozřejmě s pomocí jedné z nejmocnějších postav MCU, Captain Marvel bez které by neměli šanci.
Génius (2017) (seriál)
Jedno je jistý. Čas všechno vyřeší.
Liga spravedlnosti (2017)
V dalším dílu by raději měli ubrat na digitalizaci, kterou DC rozhodně nezvládají tak dobře jako Marvel. Minimálně by nemusel být digitálně hlavní záporak. Na vtipných scénách by měli taky zapracovat. Chce to prostě změnu stylu. Animovaný comicsy DC rozhodně překonávají ty hraný.
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Většina dílů je jen parodie na mysteriózní / Sci-Fi / Thriller. Slabý jako ranní čajíček. Bych i já napsal lepší scénář.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Film sklízí některé negativa, který si vůbec nezaslouží. Ano, má svoje mouchy, ale i tak pro všechny fandy comicsu parádní podívaná.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Pěkný béčko se vším všudy.
Polda (2016) (seriál)
Dobrý nápad, ale ta realizace bída s nouzí.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Děj má hlavu i patu, krásně zpracovaný, vtipný, akční, zábavný.