Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Akta X (1993)
Přátelé (1994)
Spartakus (2010)
Konečně zase jednou pořádnej seriál u kterého si tvůrci s brutalitou a nekompromisním odhalováním všeho nelámali hlavu...žádná sranda a pohádka jako to u většiny seriálů bývá...tady se jde tvrdě na věc....herci dobrý, vizuálně krásný...
Simpsonovi (1989)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Dr. House (2004)
M*A*S*H (1972)
Geniální :)
Útěk z vězení (2005)
Super serial řazený mezi velikány jakými jsou Ztraceni ci Hrdinove a to zcela oprávněně. Herecké výkony skvělý,zejména první série neubírá na nápadech a udržuje diváka pořád ve střehu a nutí jej se dívat pořád na další a další díly. Ovšem jak to tak se seriály bývá, s přibývajícími sériemy už to nadšení diváka není takové a veškeré kouzlo se pomalu ale jistě vytrácí a děj představuje jen neoriginální nastavovanou kaši... a ehmm hlavně taky za nesmyslný zabití doktorky jedna hvězda dolu