Recenze (952)
...a bude hůř (2007)
Vyborna kamera a rezie. Dejove trochu slabsi, prvni polovina filmu byla zbytecne dlouha, naopak v zaveru nesmyslnej skok.
Accident Man (2018)
Překvapivě dobré. Úvodní scéna perfektní, pěkná hudba i černý britský humor. Škoda béčkového klišé, např. kdy mariňáci kulometem střílí mimo, neprůstřelné stoly apod. Mohlo to být o * více.
Ad Astra (2019)
Absolutně nezáživně znázorněný příběh, nebavilo mě to.
Adopt a Highway (2019)
Vylezete po 20letech z lochu, jste v podmínce a místo toho aby jste nalezené dítě odevzdal si ho necháte. Samotná zápletka filmu je pitomá, více netřeba dodávat.
Aftersun (2022)
Deprimujici nuda
Akt (1997) (divadelní záznam)
Další dílo, kde je seminář lepší než samotná hra.
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Skvělé díly (hlavně logické hry) střídají slabší, nudnější a hlavně hloupé, proto jenom 3*
Alienator (1990)
Příšerný béčko, hlavně u efektů jsem se bavil
Ambulance (2022)
Začátek docela dobrej, pak to začalo nudit. Sledovat hodinovou honičku moc velká zábava není. Scénář absolutně debilní, místy srandovní, např. že doktorka si až po hodině všimne, že pacient je střelen i do břicha :-). Závěr ještě pitomější než celý film - kde se tam vzala jeho manželka a proč ji police dovolila odnést peníze? Délka šílené přetažená, celkově debilita pro puberťáky. Alespoň režie byla nadprůměrná. Film to nezachránilo, ale jednu hvězdu za režii dávám
Americký outsider (2021)
První polovina docela nudná, lepší 3*