Recenze (946)
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Hvězdné obsazení a dokonce jsem se i několikrát hluboce zasmál.
Telefon pana Harrigana (2022)
Na horor nuda. Spíše takové malo uvěřitelné drama pro teenagery. To je tak, když se krátká Kingova povídka natáhne na 105min film.
Hrubý střih (2022)
Tedy, to byla herecká škola Marka Rylance. Film se odehrává v jedné místnosti, ale má více napětí a lepší atmosféru než stamilionove Hollywoodské blockbustery.
Hádkovi (2022)
Za mě horší než Matky a ani bradavky Sandry to nezachrání. Že se cely film odehrává v bytě mi nevadí, to známe i ze skvělých Vlastníků. Spíše jde o to, že dialogy jsou hrozně přitažené za vlasy a postavy se nechovají přirozeně.
Batman (2022)
Skvělá temná atmosféra, hudba, vizual i příběh. Co mě zklamalo, byl spousta klišé v závěru.
Dobrou noc, mami (2022)
Asi jsem narozdil od zdejších chytrolinu opozdenejsi, ale já zápletku prokouknul až asi v posledních 10 minutách, takže mě to bavilo. Původní rakouskou verzi jsem nevidel, takže celkově spokojenost.
Srdce na dlani (2022)
To tak potěší, když člověk konečně vidí normální a vtipnou českou komedii. Film působí strašně pozitivně. V první polovině spousta humoru, skvělé herecké výkony a perfektní hudba. Citát Bolka Polívky k této komedii podtrhují všemi 10. Na pomezí 4-5*
Bullet Train (2022)
Zlákán místním vysokým hodnocením jsem se moc těšil. Dostal jsem film ala Guy Ritchie trochu říznutý Tarantinem, ale se scénářem plným nesmyslů, které sráží celkové hodnocení. No a ten závěr je vyloženě odpad. Nakonec velmi slabé 3*
Blondýnka (2022)
Skvělá Ana de Armas, ale ten film je celý divně natočený. Mohlo to byt zajímavé, ale je to spíše nuda, navíc dlouhá.
Rakeťák (2022)
Od začátku parádní jizda, která nenudí ani dospělé. Za trochu preplacany závěr ubiram 1*, ale celkově je to povedený počin.