Recenze (50)
Rallye smrti (2008)
Boží odvaz. Někteří debilové tady to snad berou vážně.
Čistá práce (2008)
Statham už mi začíná lézt na nervy, a to jsem ho měl v dobách Podfucků opravdu hodně rád.
Lolita (1997)
Já bych šukal až bych pukal.
Malí válečníci (1998)
víte...pro děti.
Nevinní (2000)
Hmm, nuda jak vrata.
Devátá brána (1999)
Zde je vidět, že dobrej tým dobrej film nedělá.
Iásón a argonauti (2000) (TV film)
Supersračka, nic víc nejsem schopen napsat. Jo vlastně ještě to, že je to hrozná sračka.
Listopadová romance (2001)
Tak sladké a patetické, až jsem se z toho pozvracel.
Unscripted (2005) (seriál)
Průměrný kvalitní seriál.
Chuť pláče (2005)
Při sledování jsem pocítil chuť smíchu.