Poslední recenze (222)
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Keď vo filme vidíte hercov, a nie postavy, tak je to dosť prúser.
Kimecu no jaiba - Hinokami (2019) (epizoda)
Doteraz sa mi to páčilo, ale tak nejak som stále čakala niečo viac a v tejto epizóde som to "viac" dostala. Nádherný súboj, do toho krásna pesnička, mala som zimomriavky a konečne si to zobralo moje srdce.
Barbie (2023)
Aj by sa mi to páčilo, ale nejak každý potenciál ostal niekde pochovaný. Boli scény, ktoré som si naozaj užívala, aj mi mäkko prišlo, ale nešlo to do hĺbky. Aj keď chcelo. Len sa to tak sklzlo po povrchu. Vizuálne to fungovalo, pekne sa na to pozeralo, Margot ako Barbie bola dokonalá. Ale nestačí to. Tak veľmi sa to snažilo dať nejakú hlbokú myšlienku, ale vyznela nakoniec strašne plytko.
Poslední deníček (12)
Anna
včerajšia Anna Karenina bola skvelá... Trošku mi síce na nervy liezla Keira, ale ináč to nemalo chybu, až na chýbajúcu ruštinu, no...čiže chyby 2 :D ale malé ;)