Poslední recenze (13)
Hunger Games (2012)
asi je celkom škoda, že som najskôr čítala knihu, a až potom si pozrela film...možno, keby som to spravila naopak, bola by som z filmu nadšená.. no takto mi film prišiel ako zlý vtip..zlepenec scénok, ktoré sa snažia o presnú kópiu knihy, a vymyslené pasáže...zvláštne zvolený casting..a z toho, čo bolo v knihe vykreslené ako nadmieru luxusné, spravil Gary Ross nechutný gýč... pre mňa veľmi zlá adaptácia..a pritom námet geniálny...škoda...
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
natočiť film, ktorý má niečo spoločné s 11.septembrom a dvojičkami, aby nevyznel len ako citová "vydieračka", je podľa mňa neuveriteľne ťažké...bolo veľa dokumentov, a určite veľa prvoplánových filmov..ale len o dvoch možem povedať, že stáli za to! Remember me a teraz tento...celý čas sa dívame na udalosť očami 9 ročného chlapca, ktorý v ten deň prišiel o otca, ktorý pre neho znamenal celý svet, pretože mal pocit, že len otec je ten, kto ho v živote dokáže pochopiť..a v ten deň s ním "volal", až kým sa mrakodrap nezrútil a v telefóne ostalo ticho...krásny príbeh o tom, ako sa chlapec snaží udržať živú spomienku na otca čo najdlhšie, ako si hľadá cestu ku matke, stratenému starému otcovi a napokon aj sám k sebe..perfektné herecké obsadenie, a v konečnom dosledku dychberúca "one man show" mladučkého Thomasa Horna. A kde je tohtoročná nominácia, netuším..:(
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
je strašná škoda, že sfilmovanie kníh Stephanie Meyer si zobral pod palec "ťuťmák", akým Bill Condon bezpochybne je..pretože z parádných kníh dokázal natočiť neuveriteľný odpad...